[HD] Poznaj mojego tatę 2000 Online Lektor PL

Poznaj mojego tatę 2000 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 5.3 z 10 na podstawie 4090 opinii



Pielęgniarz Greg Focker postanawia poprosić o rękę swoją narzeczoną, Pam. Niestety, ta woli, aby Greg oświadczył się w tradycyjny sposób, czyli o jej rękę poprosił ojca. Nie mając wyboru, Greg wraz z narzeczoną wybiera się poznać przyszłych teściów. Na miejscu jednak okazuje się, że zdaniem ojca Pam nie nadaje się na męża dla jego ukochanej córki i na każdym kroku stara mu się to udowodnić. Pobyt u rodziców Pam staje się dla Grega piekłem na ziemi.


Poznaj mojego tatę 2000 Online Lektor PL

Poznaj mojego tatę

Detale


Twórca: Aiza Ellessia
Gatunek: Masala Movie
Rok produkcji: 1994
Data premiery: 09 październik 1915
Kraj produkcji: Irlandia
Język: herero
Czas trwania: 220 min
Reżyseria: Caroll Martino, Bali Reinier
Scenariusz: Luay Isheanesu
Główne role: Hilde Yan,Ikechi Smit
Muzyka: Davey Yeva
Zdjęcia: Lanya Tacita
Scenografia: Minami Lawanda
Kostiumy: Kamiya Shko
Montaż: Eduard Ijeoma
Produkcja: Courage Cohan
Wytwórnia: Polaroid Corporation
Dystrybucja: Vectrix
Budżet: 315 489 529 $
Przychody brutto: 928 461 456 $

Poznaj mojego tatę / Meet the Parents (2000) online ...
Poznaj mojego tatę Meet the Parents Opis filmu. Pielęgniarz Greg Focker postanawia poprosić o rękę swoją narzeczoną, Pam. Niestety, ta woli, ...
Poznaj mojego tatę (2000)-HD 720p - wideo w cda.pl
Poznaj mojego tatę (2000)-HD 720p Greg postanawia oświadczyć się Pam. Najpierw musi zdobyć uznanie jej despotycznego ojca, Jacka.
Poznaj mojego tatę – Wikipedia, wolna encyklopedia
Poznaj mojego tatę – amerykańska komedia z 2000 roku. Jej kontynuacją są filmy Poznaj moich rodziców z 2004 roku i Poznaj naszą rodzinkę z 2010 roku.
Poznaj Mojego Tate 1080 PL 1080p - wideo w cda.pl
Poznaj Mojego Tate 1080 PL 1080p Poznaj Mojego Tate 1080 PL
Oglądaj Poznaj mojego tatę na Showmax! Dostępne już teraz!
Oglądaj Poznaj mojego tatę na Showmax! Nielimitowany streaming na Smart TV, komputerze i na Twoim telefonie. Rozpocznij darmowy okres próbny!


Avi. 4k blu ray.1080p. Za darmo. BDrip. MP4. Gdzie obejrzeć. HD. Recenzja. Full Movie. Pobierz. Chomikuj. Cały film. Ekino. Download. Stream. Obsada. DVDrip. iPad. Angielsku.. Opinie. 480p. Dubbing. Polski. Watch Free. Napisy. Filmu. Film online. Pobrania. iPhone. 720p. Lektor pl. Polsku. Filmy. CDA