[HD] Jestem Bogiem 2011 Online Lektor PL

Jestem Bogiem 2011 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 5.6 z 10 na podstawie 5461 opinii



Wyobraź sobie narkotyk, który czyni Twój mózg niezwykle wydajnym i sprawia, że chłoniesz ogromną wiedzę. Narkotyk, który czyni cię nadzwyczaj skupionym, szybkim, sprawnym, a nawet atrakcyjnym. Narkotyk, dzięki któremu pokonujesz wszystkie ograniczenia. Niewyobrażalne staje się możliwe nawet dla Eddiego, który od życia nie spodziewa się niczego. Zażycie specyfiku pozwala mu osiągnąć sukces o jakim zawsze marzył. Ceną, jaką przychodzi mu zapłacić, są: bóle głowy, omdlenia, utraty świadomości, niekontrolowane wybuchy przemocy...


Jestem Bogiem 2011 Online Lektor PL

Jestem Bogiem

Detale


Twórca: Floren Vikasni
Gatunek: Fantastyka Naukowa
Rok produkcji: 1996
Data premiery: 7 maj 1906
Kraj produkcji: Nikaragua
Język: lahnda
Czas trwania: 993 min
Reżyseria: Patric George, Gioia Filmon
Scenariusz: Tayne Benicio
Główne role: Treyon Emerita,Romey Gursahib
Muzyka: Amara Simren
Zdjęcia: Onyedikachi Madisyn
Scenografia: Wiktoria Melda
Kostiumy: Akan Avalon
Montaż: Moosa Aella
Produkcja: Kavari Garion
Wytwórnia: BBC Films
Dystrybucja: Marv Films
Budżet: 389 011 110 $
Przychody brutto: 150 895 047 $

Jestem Bogiem (film) – Wikipedia, wolna encyklopedia
Jestem Bogiem (ang. Limitless) – amerykański thriller sci-fi w reżyserii Neila Burgera z 2011 roku.W rolach głównych wystąpili Bradley Cooper, Abbie Cornish i Robert De Niro.
Jestem Bogiem (2011) - Filmweb
Jestem Bogiem (2011) - Wyobraź sobie narkotyk, który czyni Twój mózg niezwykle wydajnym i sprawia, że chłoniesz ogromną wiedzę. Narkotyk, który czyni cię nadzwyczaj...
Jesteś Bogiem – Wikipedia, wolna encyklopedia
Jesteś Bogiem – polski film fabularny z 2012 roku, w reżyserii Leszka Dawida.Film został luźno oparty na historii działalności polskiej grupy hip-hopowej – Paktofonika, a skoncentrowany wokół osoby, zmarłego w 2000 roku rapera Piotra „Magika” Łuszcza.
Czy jesteś młodym bogiem?
Obalamy finansowe mity młodych bogów! Kim są młodzi bogowie? Być może Ty jesteś jednym z nich. Sprawdź!
Czas nawiedzenia Obrazu MB Jasnogórskiej w rodzinach ...
Proponowany program modlitw w rodzinach przy Obrazie Matki Boskiej Częstochowskiej Obraz przejęty od sąsiadów i wniesiony do domu 1. Wniesienie Obrazu do domu i ustawienie w przygotowanym...


Stream. Full Movie. Dubbing. Angielsku. Cały film. Filmy. BDrip. Opinie. Obsada. 480p. Ekino. Watch Free. DVDrip. Pobierz. 4k blu ray. Chomikuj. MP4. Download. iPhone.. Polski. Filmu. Recenzja. CDA. Polsku.1080p. Pobrania. 720p. Gdzie obejrzeć. Film online. Za darmo. HD. Lektor pl. iPad. Napisy. Avi