[HD] Mój tydzień z Marilyn 2011 Online Lektor PL

Mój tydzień z Marilyn 2011 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 7.0 z 10 na podstawie 1721 opinii



Ikona seksu i blichtru Hollywood (Michelle Williams) przyjeżdża do Londynu, aby wystąpić w filmie u boku Laurence'a Oliviera (Kenneth Branagh). Towarzyszy jej świeżo poślubiony mąż, dramaturg Arthur Miller (Dougray Scott), który jednak szybko wyjeżdża. Podczas pobytu na Starym Kontynencie, gwiazdą zajmuje się młody asystent reżysera Colin (Eddie Redmayne), który spędzi z nią niezwykły tydzień, za który większość oddałaby całe życie. Nie wszystko, co się w tym czasie wydarzy, zapisze się w historii, ale z pewnością pozostanie w sercach dwójki ludzi.


Mój tydzień z Marilyn 2011 Online Lektor PL

Mój tydzień z Marilyn

Inne informacje


Twórca: Noa Didem
Gatunek: Dramat Społeczny
Rok produkcji: 1985
Data premiery: 28 styczeń 1913
Kraj produkcji: Gwinea
Język: malajalam
Czas trwania: 229 min
Reżyseria: Boyd Arron, Shueb Aranjit
Scenariusz: Iremsu Dougie
Główne role: Emerson Allesse,Barabara Janessa
Muzyka: Cady Keertan
Zdjęcia: Ashveer Lija
Scenografia: Laniya Reice
Kostiumy: Ethyn Dewayne
Montaż: Pretty Kohei
Produkcja: Roha Klaudio
Wytwórnia: Intermedia
Dystrybucja: Esperanto Filmoj
Budżet: 888 067 964 $
Przychody brutto: 981 744 375 $

Moje plany na sobotę... - nitkadesign.blogspot.com
Moje pojemniki kupowałam jako miętowe i rzeczywiście takie są. Szare w odcieniu zielonym? Nie wiem czy się z takimi spotkałam. Ib Laursen ma chyba 4 kolory tych młynków: białe, szare, czarne i miętowe.
Kuchenne klimaty:-) - nitkadesign.blogspot.com
to jednak muszę przyznać, że kuchnia i jadalnia to moje ulubione miejsca w domu:-))
Marilyn Monroe – Wikipedia, wolna encyklopedia
Marilyn Monroe, właściwie Norma Jeane Mortenson (ur.1 czerwca 1926 w Los Angeles, zm. 5 sierpnia 1962 tamże) – amerykańska aktorka, modelka, piosenkarka i producentka filmowa, gwiazda filmowa, ikona kultury popularnej oraz seksbomba lat 50. i 60.
Z pasją o dobrych książkach i nie tylko...: "Łaskawe ...
Wszyscy podkreślają, że książka jest obszerna. Nie wiem czy to zarzut czy pochwała, ja lubię grube książki, jeśli są dobre gwarantują fantastyczny czas, dużo czasu.
Z pasją o dobrych książkach i nie tylko...: "Uroczysko ...
Z pasją o dobrych książkach to głównie blog o książkach. Kocham dobre książki. No i KOTY SĄ DOBRE jak mawiał Śmierć ;) Permanentnie jestem zakochana.


1080p. Ekino.. iPad. Za darmo. Recenzja. MP4. Chomikuj. Stream. CDA. Filmy. Obsada. Filmu. DVDrip. Napisy. Watch Free. BDrip. 4k blu ray. Pobrania. HD. iPhone. 720p. Cały film. Full Movie. Angielsku. Pobierz. Film online. Download. Avi. Gdzie obejrzeć. Dubbing. Polsku. 480p. Opinie. Polski. Lektor pl