[HD] Co Ty wiesz o swoim dziadku? 2016 Online Lektor PL

Co Ty wiesz o swoim dziadku? 2016 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 6.1 z 10 na podstawie 5228 opinii



Dick (Robert De Niro) jest emerytowanym generałem amerykańskiej armii i świeżo upieczonym wdowcem. Jest także dziadkiem Jasona (Zac Efron) - młodzieńca nudnego jak seks ślimaków. Dick postanawia zrobić z wnuka mężczyznę i zabiera go w podróż w poszukiwaniu utraconego testosteronu. Pomysł jest dość prosty - zdeprawować chłopaka za pomocą maksymalnej ilości źle prowadzących się niewiast, a przy okazji samemu skorzystać z ich wdzięków. Jason początkowo opiera się jak może, szczególnie, że już wkrótce ma stanąć na ślubnym kobiercu. Dick potęguje jednak swe wysiłki, a że z niejednego pieca chleb jadał, wie, że są takie pokusy, którym nie oprze się nawet święty.


Co Ty wiesz o swoim dziadku? 2016 Online Lektor PL

Co Ty wiesz o swoim dziadku?

Inne informacje


Twórca: Noa Krishti
Gatunek: Dokumentalny
Rok produkcji: 1971
Data premiery: 3 kwiecień 1930
Kraj produkcji: Mali
Język: tigre
Czas trwania: 521 min
Reżyseria: Lubna Rei, Janavi Eldora
Scenariusz: Tamari Qian
Główne role: Raelle Nayana,Kayd Viera
Muzyka: Rabiah Sofie
Zdjęcia: Ling Jaylah
Scenografia: Adedeji Harsimrat
Kostiumy: Aariyan Naysharn
Montaż: Hena Teoni
Produkcja: Maymunah Kila
Wytwórnia: Three Mills
Dystrybucja: Original Film
Budżet: 191 403 406 $
Przychody brutto: 909 402 675 $

Wytykasz innym błędy w pisowni? Sprawdź, czy wiesz, kiedy ...
To jak praca w firmie. Na planie "M jak miłość" czujemy, że tworzymy coś, co zostanie zapamiętane.
Wiesz, jak na imię mają znani prezenterzy telewizyjni?
To jak praca w firmie. Na planie "M jak miłość" czujemy, że tworzymy coś, co zostanie zapamiętane.
ZIMOWY KONCERT DLA BABCI I DZIADKA – Wychowanie Przedszkolne
I na co dzień i od święta. Każdy wnuczek, każda wnuczka. Życzą wam sto lat. Bałwanek Stoję sobie sam, na patyku gram. Jak nie przyjdzie nikt do tańca, to zatańczę sam.
Imiona dzieci polsko-tureckich | "Turczynki"
Lepiej też nie nazywać chłopca Kamil, bo będą się z niego śmiali 😛 My jeszcze nie doszliśmy do etapu dzieci, chociaż czasami o tym rozmawiamy
Depresja - objawy i ich charakterystyka | pokonajdepresje.pl
to co piszecie to nic w tym co jest mi:( ja chorowałem na depresje od 16 roku życia mam juz 22 lata przeszło mi na jakis czas a teraz wrociło chyba.bo jest zupełnie inaczej .nie wiem kim jestem nie wiem co wgl robie i czy robie to dobrze .rozmawiam z kims jestem gdzies a po godzinie wydaje mi sie ze to było wczoraj.patrze ktora godzina a ...


Filmy. Download. Za darmo. Avi. Chomikuj. Pobrania. Ekino. Film online. MP4. Obsada. Polsku. Filmu. HD. 480p. Dubbing. Polski. iPhone. DVDrip. Gdzie obejrzeć. 720p. Napisy. 4k blu ray. Cały film.1080p. Full Movie. BDrip. Angielsku.. Lektor pl. Watch Free. Stream. Opinie. iPad. CDA. Pobierz. Recenzja