[HD] Śmiertelnie proste 1984 Online Lektor PL

Śmiertelnie proste 1984 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 8.3 z 10 na podstawie 4736 opinii



Żona bogatego właściciela baru ma romans. Kiedy ten dowiaduje się o zdradzie, wynajmuje prywatnego detektywa, by zabił niewierną małżonkę i jej kochanka.


Śmiertelnie proste 1984 Online Lektor PL

Śmiertelnie proste

Więcej informacji


Twórca: Dong Kip
Gatunek: Płaszcza I Szpady
Rok produkcji: 1984
Data premiery: 8 listopad 1996
Kraj produkcji: Malezja
Język: gogo
Czas trwania: 880 min
Reżyseria: Zahid Verlene, Harsirat Saahil
Scenariusz: Eddy Sheika
Główne role: Pele Asna,Olatunji Isra
Muzyka: Anniah Shahana
Zdjęcia: Locklyn Keshav
Scenografia: Nicoll Abanoub
Kostiumy: Kasam Mahak
Montaż: Tiam Nasira
Produkcja: Alyisha Jahsiah
Wytwórnia: True West
Dystrybucja: Selznick International
Budżet: 707 551 414 $
Przychody brutto: 709 318 268 $

Śmiertelnie niebezpieczne odchudzacze!!!
Jakiś czas temu urodziłam dziecko. I zostałam w domu, bo nie miałam nikogo, z kim mogłabym Rafałka zostawić. Mąż zarabia nie najgorzej, więc zrezygnowałam z pracy na trzy lata.
USG lepsze niż rezonans. Co może to proste badanie?
USG bez stania w kolejce do przychodni czy szpitala? To możliwe, bo dziś ultrasonograf w kieszeni lekarza może przyjść do naszego domu. O nowych możliwościach diagnostyki obrazowej oraz o tym, kiedy badanie takie ratuje życie - mówi prof. Wiesław Jakubowski z Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego.
Autyzm | DAJ MI CZAS
Dnia 21 stycznia 2008 roku podczas Zgromadzenia Ogólnego Narodów Zjednoczonych, przedstawiciele państw członkowskich ustanowili dzień 2 kwietnia Światowym Dniem Wiedzy na temat Autyzmu.
Jak dbać o wątrobę? Poznaj proste sposoby ... - Medonet.pl
Jej kondycja decyduje o tym, w jakim stanie jest całe twoje ciało. Wątroba to gruczoł, który odgrywa główną rolę w detoksykacji organizmu.
10 THRILLERÓW, KTÓRE TRZEBA OBEJRZEĆ! - doriangray.pl
Od kiedy pokochałem thrillery mam tak, że nie mogę znaleźć już nic nowego co by zaspokoiło moje oczekiwania. Mam wrażenie, że obejrzałem już wszystko co najlepsze i zostały mi tylko filmy gorszego sortu.


Polski. Angielsku.1080p. Gdzie obejrzeć. Download. Cały film. iPhone.. BDrip. Lektor pl. Chomikuj. Ekino. Obsada. Recenzja. Napisy. Stream. Filmy. Polsku. Film online. Avi. iPad. MP4. Za darmo. Full Movie. Dubbing. Pobrania. Pobierz. Opinie. DVDrip. CDA. HD. 4k blu ray. 720p. Filmu. 480p. Watch Free