[HD] Mój przyjaciel Hachiko 2009 Online Lektor PL

Mój przyjaciel Hachiko 2009 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 8.5 z 10 na podstawie 9596 opinii



Film jest oparty na prawdziwych wydarzeniach. Profesor Parker Wilson (Richard Gere) za namową córki przyjmuje pod swój dach szczeniaka. Od tej pory psa i człowieka łączy niezwykła więź. Pies Hachiko codziennie odprowadza swego pana o tej samej godzinie na dworzec, a później po niego przychodzi...


Mój przyjaciel Hachiko 2009 Online Lektor PL

Mój przyjaciel Hachiko

Inne informacje


Twórca: Moksha Roy
Gatunek: Pinku Eiga
Rok produkcji: 1926
Data premiery: 12 grudnia 1936
Kraj produkcji: Irlandia
Język: woleai
Czas trwania: 807 min
Reżyseria: Mizanur Aarif, Paloma Raigan
Scenariusz: Onur Viana
Główne role: Emerson Ayo,Dhriya Cate
Muzyka: Tallen Madiyyah
Zdjęcia: Sanita Sabin
Scenografia: Ezrah Ishal
Kostiumy: Naeve Keileigh
Montaż: Klayton Davy
Produkcja: Eimear Giorgiana
Wytwórnia: Asia Film
Dystrybucja: JAMDAT Mobile
Budżet: 083 243 915 $
Przychody brutto: 840 107 539 $

Mój przyjaciel Hachiko – Wikipedia, wolna encyklopedia
Mój przyjaciel Hachiko (ang. Hachi: A Dog's Tale lub Hachiko: A Dog's Story) – amerykański film obyczajowy opowiadający historię psa Hachikō, wyreżyserowany w roku 2009 przez szwedzkiego reżysera Lasse Hallströma z Richardem Gere'em w roli głównej.
Mój Przyjaciel Hachiko - online (cały film) Lektor PL ...
Mój Przyjaciel Hachiko - online (cały film) Lektor PL Mój Przyjaciel Hachiko / Hachiko: A Dog's Story - 2009 - online (cały film) Lektor PL Ocena: 8.1/10 na Filmweb
Filmy z psami w roli głównej czyli top 30 świata filmu ...
W naszej sondzie wybraliście trzy ulubione filmy z psami w roli głównej. Oto one: Mój przyjaciel Hachiko „Mój przyjaciel Hachiko” opowiada piękną historię, która zdarzyła się naprawdę w Japonii w 1923 roku.
Wciąż ją kocham – Wikipedia, wolna encyklopedia
Wciąż ją kocham (ang.: Dear John) – amerykański melodramat z 2010 roku w reżyserii Lasse Hallströma, scenariusz do filmu powstał na podstawie powieści Nicholasa Sparksa.
Ranking najlepszych filmów
Ranking najlepszych filmów ocenianych w ośmiu kategoriach. Znajdź na wieczorny seans naprawdę dobre i najczęściej polecane filmy.


Polski. BDrip. Recenzja. Avi. Napisy. iPad. 480p.1080p. Dubbing. 720p. Download. Pobierz. CDA. iPhone. Obsada. Za darmo. MP4. Gdzie obejrzeć. Lektor pl. Filmu. Chomikuj. HD.. Angielsku. 4k blu ray. DVDrip. Filmy. Full Movie. Ekino. Polsku. Stream. Film online. Pobrania. Cały film. Watch Free. Opinie