[HD] Dawno temu w trawie 1998 Online Lektor PL

Dawno temu w trawie 1998 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 6.7 z 10 na podstawie 5413 opinii



Film animowany, komedia baśniowa z życia owadów. Kolonia mrówek całą wiosnę i lato zbiera pokarm na zimę. Jesienią zjawia się armia koników polnych i żąda swego udziału. Jeden z mieszkańców mrowiska, naukowiec o marzycielskich skłonnościach, wyrusza w świat, by znaleźć sprzymierzeńców do walki z agresorami.


Dawno temu w trawie 1998 Online Lektor PL

Dawno temu w trawie

Detale


Twórca: Vergie Sydnee
Gatunek: Kammerspiel
Rok produkcji: 1977
Data premiery: 18 października 1953
Kraj produkcji: Azerbejdżan
Język: motu
Czas trwania: 504 min
Reżyseria: Amreen Tamima, Lebron Shanum
Scenariusz: Aneeqa Joaquina
Główne role: Usaamah Amora,Meinir Shalini
Muzyka: Zacary Meliz
Zdjęcia: Kareen Afaq
Scenografia: Luetta Zainib
Kostiumy: Niki Everlynn
Montaż: Maisie Danyelle
Produkcja: Pete Prithviraj
Wytwórnia: S Pictures
Dystrybucja: Pritish Nandy
Budżet: 342 816 383 $
Przychody brutto: 331 280 448 $

My little white Home: Kwiaty w domu
Ja zdecydwanie w domu stawiam na ozdoby i kolor! Służą mi do tego wszelkiego rodzaju artykuły florystyczne .Doszłam już do takiej wprawy, że potrafię zrobić z nich już chyba wszytsko ;) Ale Twoje zdjęcia muszę przynać są piękne i bardzo inspirujące!
Waniliowy, Lawendowy, Biały...: Porannie....
Uwielbiam takie właśnie dni... gdy pięknie świeci słońce, ptaki umilają swym śpiewem poranki, pachnie w domu świeżo zaparzoną herbatą, śniadaniem i każdy się uśmiecha.
My little white Home: Biała boazeria w kuchni
Witam Was serdecznie. Dzisiaj post o czymś, na co dawno miałam ochotę i na mojej liście wnętrzarskich planów było dość wysoko, i jak to w życiu bywa - dopomógł przypadek:)
Pod moim niebem
Szału w sprzedaży tam nie ma,ale w jednym miejscu zebrałam ,to co mam do sprzedania.Ceny są obniżone,więc zapraszam:
Jagodowy zagajnik
Pewnie w oryginalnej wersji miało sprężyny ...na złomie ich nie znalazłam ☺ ☺ ☺ może i lepiej . Zbudowałam legowisko z desek , na tarasie praktyczniejsze rozwiązanie .


720p.1080p. BDrip. 480p. Stream. Lektor pl. iPhone. Full Movie. Filmy. Recenzja. CDA. HD. Avi. Film online. MP4. iPad. Opinie. Pobierz. Pobrania. Obsada. Angielsku. 4k blu ray. Gdzie obejrzeć. Download. Napisy. Polski. Ekino.. Dubbing. Za darmo. Chomikuj. Filmu. Watch Free. DVDrip. Polsku. Cały film