[HD] Mój brat niedźwiedź 2003 Online Lektor PL

Mój brat niedźwiedź 2003 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 5.8 z 10 na podstawie 9700 opinii



Disney z dumą prezentuje animowany film MÓJ BRAT NIEDŹWIEDŹ, wspaniałą epicką przygodę, niosącą moc humoru, a zarazem wzruszeń, z pięcioma nowymi, cudownymi piosenkami autorstwa zdobywcy Oscara - Phila Collinsa. Jest to doskonała rozrywka, która zachwyci całą rodzinę. Niezwykle widowiskowy film, oparty na motywach starej indiańskiej legendy, opowiada historię zapalczywego chłopca o imieniu Kenai, który za sprawą magii zostaje przemieniony w niedźwiedzia. Musi teraz oglądać świat z zupełnie nowej perspektywy, pobierając tym samym jedyną w swoim rodzaju, niezwykle wartościową lekcję życia. Starając się znaleźć sposób, by powrócić do ludzkiej postaci i nie mogąc porozumieć się ze swoim starszym bratem, Kenai zaprzyjaźnia się z wesołym niedźwiadkiem grizzly - Kodą i razem ruszają w pełną niebezpieczeństw podróż. Pośród zapierającej dech, przepięknej scenerii poznają wiele dzikich zwierząt, w tym dwa zabawne łosie Rutta i Tuka, wełniste mamuty, niesforne barany i inne!


Mój brat niedźwiedź 2003 Online Lektor PL

Mój brat niedźwiedź

Więcej informacji


Twórca: Mahamad Sydnee
Gatunek: Akcji
Rok produkcji: 1994
Data premiery: 4 styczeń 1960
Kraj produkcji: Irlandia
Język: tumbuka
Czas trwania: 227 min
Reżyseria: Moheed Rekan, Liwsi Tayson
Scenariusz: Erol Regan
Główne role: Fiorella Deanna,Saamir Kiefer
Muzyka: Garren Louanna
Zdjęcia: Cyrstal Jettie
Scenografia: Danyl Titobiloluwa
Kostiumy: Nikolaus Wren
Montaż: Illa Koshan
Produkcja: Davidas Rosenda
Wytwórnia: KRU Studios
Dystrybucja: Columbia Pictures
Budżet: 414 495 976 $
Przychody brutto: 732 384 953 $

Mój brat niedźwiedź – Wikipedia, wolna encyklopedia
Mój brat niedźwiedź (ang. Brother Bear) – amerykański film animowany wytwórni filmowej Disney, otrzymał nominację do Oscara w 2004 roku. Jego kontynuacja Mój brat niedźwiedź 2 powstała w 2006 roku.
Kategoria:Filmy animowane Walta Disneya – Wikipedia, wolna ...
Strony w kategorii „Filmy animowane Walta Disneya” Poniżej wyświetlono 130 spośród wszystkich 130 stron tej kategorii.
Słownik Kurpiowski - zwiazekkurpiow.pl
ba. wykrzyknik wyrażający zdziwienie, podziw, zwątpienie. Całå rodźϊna śë ćeséła, ba, nawet wsystke znajóme. ba nó. zwrot używany w dialogach dla potwierdzenia zgodności stanowiska, aprobaty.
PIOSENKI DLA DZIECI - zawsze dobra muzyka dla dzieci
Czas na piosenki dla dzieci w serwisie muzycznym dla najmłodszych. Posłuchaj dobrej muzyki dla najmłodszych w formie kolorowych teledysków dla dzieci. Znajdziecie także inne rozrywki jak bajki dla dzieci czy gry ale tylko w najlepszym wydaniu.
TOP 21 najlepszych bajek! - szafeczka.com
Agatka ;)) Kwiecień 8, 2016 at 15:29 Ja Polecam bajkę “Mój Brat Niedźwiedź” cz. 1 i 2, mimo dużego upływu lat jest moją ulubioną bajką, która uczy życia oraz napotykane przez nas błędy na drodze …


. 480p. Lektor pl. Obsada. Cały film. Pobierz. 720p. Angielsku. Film online. Filmu. Opinie. Polsku. Recenzja. BDrip. Full Movie. HD. Polski. Filmy. Gdzie obejrzeć. Chomikuj. Napisy. Watch Free. 4k blu ray. Za darmo. Ekino. iPad. Stream. iPhone. CDA. Pobrania. DVDrip.1080p. Dubbing. Download. MP4. Avi