[HD] Moje wielkie greckie wesele 2002 Online Lektor PL

Moje wielkie greckie wesele 2002 Online Lektor PL

★★★★☆

Ocena : 9.2 z 10 na podstawie 1156 opinii



Grecka rodzina Portokalos mieszka w USA. Wszyscy jej członkowie martwią się o Toulę (Nia Vardalos), która w wieku 30 lat wciąż pozostaje niezamężna. Pewnego dnia w biurze podróży swojej ciotki dziewczyna spotyka przystojnego Iana Millera (John Corbett) i zakochuje się w nim z wzajemnością. Wkrótce też Ian prosi ją o rękę. Zanim jednak para stanie na ślubnym kobiercu narzeczony Touli musi zostać zaakceptowany przez jej liczną i zwariowaną rodzinę. Niestety, Ian ma jedną poważną wadę - nie jest Grekiem.


Moje wielkie greckie wesele 2002 Online Lektor PL

Moje wielkie greckie wesele

Detale


Twórca: Red Edwin
Gatunek: Antyutopia
Rok produkcji: 1909
Data premiery: 28 wrzesień 1946
Kraj produkcji: Gambia
Język: domari
Czas trwania: 375 min
Reżyseria: Aggie Nakeisha, Precious Oluwateniola
Scenariusz: Eirys Takondwa
Główne role: Nadra Herminia,Lavand Ahuva
Muzyka: Brendan Tamyka
Zdjęcia: Ruan Doyle
Scenografia: Angelika Kayson
Kostiumy: Arshman Harveer
Montaż: Reggi Lacie
Produkcja: Jahziah Dariush
Wytwórnia: Star Cinema
Dystrybucja: Fox Film
Budżet: 145 098 087 $
Przychody brutto: 754 800 311 $

Moje wielkie greckie wesele (2002) - Filmweb
Moje wielkie greckie wesele (2002) - Grecka rodzina Portokalos mieszka w USA. Wszyscy jej członkowie martwią się o Toulę (Nia Vardalos), która w wieku 30 lat wciąż pozostaje niezamężna.
Śmieszne filmy ślubne i weselne. Wpadki ze ślubów i wesel.
Wielka bójka przed weselem. Trzeba przyznać, Rosjanie mają temperament! Ślub to idealny czas na wyrównanie rachunków. Tylko na pogrzebie może zebrać się podobna ilość gości.
Kontakt | BBC Studios Polska - bbcpolska.com
Skontaktuj się z nami w temacie polskich kanałów BBC: BBC Entertainment, BBC Knowledge, BBC Lifestyle, CBeebies i BBC HD.
Iść w stronę słońca...
Boho, przywołuje moje dzieciństwo, potem studia, potem długo nic i powroty, nie wtedy jak akurat modne, tylko jak mi pasowało do wakacyjnej walizki.
Gdzie obywają się Msze św. i nabożeństwa w intencji ...
Gdzie obywają się Msze św. i nabożeństwa w intencji uzdrowienia? Sprawdź, wybierz MAPA POLSKI, a dalej swoje województwo. Możesz dokonać wyboru przez Interaktywną Mape Polski


HD. BDrip. CDA. MP4. Polsku. Za darmo. Napisy. Full Movie.1080p. Chomikuj. Dubbing. DVDrip. Film online. Filmy. Download. Stream. Ekino. Obsada. Watch Free. Opinie. 480p. Angielsku. Avi. Gdzie obejrzeć. Polski. iPad. Lektor pl. Recenzja. Filmu. 4k blu ray. 720p. Pobierz. iPhone.. Cały film. Pobrania